Navigatie

FAQ


Heb je vragen? Lees hieronder onze antwoorden op veelgestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op. 

Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken klik je op het icoontje "Mijn Account" wat rechtsboven op onze pagina staat. Vervolgens klik je op "Account aanmaken" en vul je je gegevens in. Als je een account aanmaakt worden je adresgegevens opgeslagen, zodat je deze bij een volgende bestelling niet opnieuw in hoeft te vullen. Ook kun je je bestelgeschiedenis en de status van een bestelling inzien. Wel zo handig! 

Hoe verwijder ik mijn account?
Wil je je bestaande account verwijderen? Ga dan naar Mijn Account > Verwijder Account. Je verwijdert daarmee alle persoonlijke informatie die je aan ons op onze website hebt verstrekt.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Klik op het gewenste artikel en plaats deze in je winkelwagentje door op "Bestellen" te klikken. Dit kun je met zoveel artikelen doen als je wilt. Ben je klaar met shoppen en wil je betalen? Ga dan naar je winkelwagentje en klik op "Doorgaan met bestellen". Vul je gegevens in of log in met je account als je al geregistreerd bent. Klik verder naar de volgende pagina en selecteer de verzendmethode die je wil gebruiken. Klik weer op 'Doorgaan met bestellen' en kies vervolgens voor een betaalmethode. Betalen kan met iDEAL of PayPal. Klik op 'Bestelling voltooien' om de bestelling af te ronden. Wil je tussentijds je bestelling wijzigen? Klik op 'Terug naar mijn winkelwagentje' om terug te gaan naar de voorgaande pagina's.

Via welke methoden kan ik betalen?
Je kunt bij ons je bestelling betalen via iDEAL en PayPal. Er zijn geen extra kosten hieraan verbonden.

Binnen welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen worden binnen 4 à 5 werkdagen verwerkt en verzonden m.u.v. feestdagen. Zodra je bestelling is aangenomen door PostNL krijg je een track&trace code toegestuurd via de e-mail waarmee je jouw pakketje kan volgen. Lime Label is niet aansprakelijk voor eventuele vertraging tijdens de transport. Mocht de levering van je bestelling langer duren dan verwacht, neem dan hier contact met ons op. 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling? 
De verzendkosten van een artikel kunnen verschillen op basis van formaat en gewicht. Zodra je een artikel in je winkelwagentje plaatst, worden automatisch de passende verzendkosten zichtbaar. Algemeen geldt dat de verzendkosten van brievenbuspost €3,50 en van pakketpost €5,85 zijn.

Hoe kan ik zien of mijn bestelling onderweg is? 
Via PostNL krijg je een e-mail met daarin je track&trace code. Hiermee kun je via de site van PostNL de status van je zending inzien en volgen. 

Ik wil graag contact opnemen met Lime Label, hoe kan ik dit doen?
Je kunt ons bellen op +316-12161781 of een e-mail sturen naar info@limelabel.nl. Ook kun je hier online ons contactformulier invullen. Wij reageren altijd binnen 24 uur.

Hoe kan ik een bestelling retourneren? 
Ga hier naar de pagina "Retourneren" op onze site waar alles staat uitgelegd over het retourneren van artikelen. 

Wat kost het om een bestelling te retourneren?
De verzendkosten van de retourzending dien je zelf te betalen. De kosten zijn afhankelijk van de grootte van je retourzending. Algemeen geldt dat de verzendkosten van brievenbuspost €3,50 en van pakketpost €5,85 zijn. Het bedrag van je bestelling zelf wordt, na ontvangst van de retourzending, aan je terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
Wij doen ons best onze artikelen in goede conditie bij jouw thuis af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een artikel beschadigd raakt tijdens het transport. Indien dit het geval is, willen wij je vragen binnen zeven dagen contact met ons op te nemen. Je kan vervolgens uiteraard je beschadigde bestelling naar ons retourneren waarna er, indien mogelijk, een nieuw exemplaar naar je zal worden toegestuurd. De verzendkosten van je retourzending zullen aan je worden terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.

Retouradres:
Lime Label
Javastraat 1
3531 PL Utrecht

Mijn bestelling is niet binnen de levertijd afgeleverd, wat kan ik doen?
Onze bestellingen worden binnen 4 à 5 werkdagen (m.u.v. feestdagen) verwerkt en verzonden. Is je bestelling niet binnen deze tijd bij jouw thuis afgeleverd? Neem dan even contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken wat het probleem is en hoe we deze zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. 

Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?
Indien je een klacht hebt kun je deze e-mailen naar info@limelabel.nl onder vermelding van je naam en -indien van toepassing- het bestelnummer van je artikel. 

© 2017 - 2018 Lime Label | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Keep calm and accept our cookies:) Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.